SoegFind en butik
Hjælp tilSystemintegration

Con@ctivity virker ikke trods wi-fi-forbindelse

Con@ctivity 3.0 virker ikke på trods af en intakt wi-fi-forbindelse. Con@ctivitet mellem kogepladen og emhætten fungerer ikke, selvom kogepladen og emhætten er forbundet med hjemmenetværket og Miele App. Afbrydelse af energiforsyningen hjælper ikke.

Der bruges mindst én wi-fi-repeater i wi-fi-netværket.

En klassisk wi-fi-repeater opretter sit eget wi-fi. Wi-fi fra repeateren kan have samme navn som hoved-wi-fi, men er teknisk set adskilt fra dette wi-fi. Kogepladen kan eksempelvis oprette forbindelse til wi-fi-repeateren, mens emhætten er forbundet til det primære wi-fi. I dette tilfælde er kogepladen og emhætten forbundet til det samme wi-fi-netværk (SSID), men med 2 fysisk forskellige radioceller.

Tag wi-fi-repeateren midlertidigt ud af drift, så kogepladen og emhætten er fysisk forbundet til den samme radiocelle.

Hvis den midlertidige nedlukning af wi-fi-repeateren lykkes, skal du kontrollere, om wi-fi-repeateren kan konfigureres med sit eget wi-fi-netværk (SSID). Tilslut derefter kogepladen og emhætten til et wi-fi-netværk (SSID).

Alternativt kan du tjekke følgende rettelser:

  • Con@ctivity fungerer ikke på trods af korrekt tilslutning

  • Emhætten tænder først flere minutter efter, at kogepladen er blevet tændt

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen