Professionel reparatør

Som professionel reparatør kan du købe opdateret servicedokumentation til vaskemaskiner, vaske-tørremaskiner, opvaskemaskiner og køle-/fryseskabe.

Reparationsarbejde må kun udføres af en uddannet fagmand i henhold til gældende sikkerhedsregler.

Ved reparation, ændringer, tests og vedligeholdelse af elektrisk udstyr skal gældende forskrifter, standarder og  sikkerhedsmæssige foranstaltninger overholdes. Inden vedligeholdelses- og reparationsarbejde udføres på produktet, skal den frakobles sikkert fra alle strømførende kabler.

 

Følgende software og værktøjer tilbydes til professionelle reparatører:

Miele Service Documentation: Softwaren er en browserbaseret app til søgning og visning af serviceinformationer.
Adgang omfatter information om reservedele, instruktioner, beskrivelser og installationsdiagrammer.

Miele Diagnostic Support: Applikationen giver dig mulighed for at aflæse fejl, nulstille produkter og opdatere produkternes software ved hjælp af en forbindelse til produktet. Til dette formål kræves også et optisk interface.

Miele Diagnostic Support kan også anvendes offline uden en internetforbindelse på kundens netværk. Dette forudsætter dog, at applikationen er blevet opdateret via onlineopdatering mindst 10 dage før et kundebesøg.

Til top