SoegFind en butik
Hjælp tilApp

Fejlkode 3.3.7 Tilføj Miele-produkt mislykkedes

Tilføjelse af et Miele-produkt i Miele App afbrydes med fejlkoden 3.3.7. Søgningen efter Miele-produktet i wi-fi-netværket lykkedes ikke. Følgende meddelelse vises i appen: “Vi kunne ikke finde dit Miele-produkt på dit wi-fi-netværk. Prøv igen. Hvis problemet fortsætter, skal du gå tilbage til det andet trin. Eller 'Vi kunne ikke finde dit Miele-produkt i dit wi-fi'. Prøv igen. Hvis problemet opstår igen, gå tilbage til trin to. Du kan også søge via IP-adressen. 'For iOS 14 vises en ekstra note: “Bemærk: Kontrollér i indstillingerne på din smartphone, at app-tilladelsen 'Lokalt netværk' er givet.'

Miele-produktet er forbundet med en anden Miele-brugerkonto. Et Miele-produkt, der allerede er tilsluttet, kan kun tilsluttes til en Miele-brugerkonto.

Kontrollér, om det produkt, der skal tilsluttes netværket, allerede er forbundet med en Miele-brugerkonto med en anden e-mailadresse.

Log ind med den korrekte brugerkonto.

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen