SoegFind en butik
Hjælp til

Tørretumblere

Tørretumblere

Tromlebelysning lyser ikke

Tørretumblerens tromlebelysning lyser ikke.

Tromlebelysningen slukker automatisk efter et stykke tid, og når programmet er startet (energibesparende).

Sluk tørretumbleren, og tænd den igen.

Åbn tørretumblerens dør for at tænde tromlebelysningen.

Tromlebelysningen (LED) er defekt.

Tromlebelysningen er designet til en lang levetid og skal derfor normalt ikke udskiftes.

Hvis tromlebelysningen ikke lyser trods gentagne forsøg, skal du kontakte Miele Service.

Pæren er defekt.

Skade på tørretumbler.

Der kan opstå en defekt i tromlebelysningen eller en defekt i elektronikken.

Den nye pære må kun have den maksimale effekt, der er angivet på mærkepladen og kappen.

Køb kun den nye temperaturbestandige pære hos din Miele-forhandler/Miele Service.

Efter udskiftning af pæren skal du sørge for, at kappen over påfyldningsåbningen er vandtæt.

Sådan skifter du pæren:

  • Tag produktets stik ud af stikkontakten for at udskifte pæren. Eller slå sikringen til husinstallationen fra.

  • Åbn døren.

  • Afhængigt af model skrues kappen over påfyldningsåbningen inde i tørretumbleren af, eller afdækningen i påfyldningsåbningen lukkes op.

  • Udskift pæren.

  • Sæt kappen på igen.

Sørg for, at kappen sidder fast. Hvis kappen sidder løst, kan der trænge fugt ind og forårsage en kortslutning.

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen