SoegFind en butik
Hjælp tilTørretumblere

Der er ikke lys i tromle

Der er ikke lys i tørretumblerens tromle. Tromlebelysningen lyser kun ved åbning af døren, når tørretumbleren er tændt.

Pæren er defekt.

Skader på tørretumbleren.

Der kan opstå en defekt tromlebelysning eller en defekt elektronik.

Den nye pære må kun have den maksimale effekt, der er angivet på typeskiltet og kappen.

Temperaturbestandige pærer kan købes ved henvendelse til Miele Service.

Sørg for, at afdækningen sidder rigtigt efter udskiftning af pæren.

Udskift pæren sådan:

  • Afbryd tørretumbleren fra elnettet, når pæren skal udskiftes. Eller slå sikringen i husinstallationen fra.

  • Åbn døren.

  • Skru afdækningen af øverst i døråbninen inde i tørretumbleren.

  • Udskift pæren.

  • Sæt afdækningen på igen.

  • Skru afdækningen på igen.

Kontroller af afdækningen sidder korrekt. Hvis afdækningen sidder løst på, kan der trænge fugt ind og forårsage en kortslutning.

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen