Hjælp tilOvne

Smart Food ID uden madgenkendelse

Ovnfunktionen Smart Food ID (SFID) er blevet aktiveret i Miele App, men madgenkendelsesfunktionen fungerer stadig ikke.

Funktionen Smart Food ID er deaktiveret på din ovn.

Kontrollér i ovnens indstillinger, om kameraet og madgenkendelsen er aktiverede.

Hvis du ikke kan finde menupunktet “Madgenkendelse”, eller hvis det allerede er aktiveret, skal du slukke og tænde for ovnen igen.

Kontrollér desuden, om din ovn er tilsluttet det trådløse netværk.

Hvis problemet varer ved, skal du afbryde strømforsyningen til ovnen i kort tid og derefter tænde for ovnen igen.

Yderligere oplysninger om aktivering af Smart Features Smart Food ID finder du i artiklen “Wie aktiviere ich Smart Food ID (SFID)?”.

Hvis madgenkendelsen stadig ikke virker, bør du kontakte Miele Service.

Problembeskrivelsen vil blive videregivet til vores eksperter, der vil kontakte dig.

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen