Der er et problem med forbindelsen.
Kontrollér internetforbindelsen.
Miele App:
Kontrollér forbindelsen, og gendan den, fx ved at spore produktets status i Miele App.
Se forbindelsesstatus sådan:
Åbn Miele App.
Vælg det ønskede produkt under “Produkter”.
Hvis der ikke er nogen forbindelse, vil dette blive vist.
Wi-fi-forbindelsesstyrke:
Sørg for tilstrækkelig wi-fi-forbindelsesstyrke, fx via FoodView i Miele App.
Åbn og luk ovndøren for at starte en ny madidentificering.
Hvis genkendelse stadig ikke er mulig, skal du kontrollere, om softwareopdateringer eller modulopdateringer er tilgængelige til din ovn:
Åbn “Indstillinger” i menuen.
Installer tilgængelige opdateringer.
Kontrollér i Miele App, om der er nogen tilgængelige modulopdateringer.
Installer tilgængelige modulopdateringer.
Kontrollér, om der ved ELP ID vises en værdi større end eller lig med 05165 V5432 og ved XKM ID en værdi større end eller lig med 36097. Smart Food ID understøttes med disse versioner.