SoegFind en butik
Hjælp tilOvne

Identificering ikke mulig (Smart Food ID)

Ovnens display viser med Smart Food ID (SFID)Identificering ikke mulig.

Der er et problem med forbindelsen.

Hvis internetforbindelsen afbrydes i identificeringsprocessen, kan maden ikke genkendes, og der vil ikke blive foreslået noget program.

Kontrollér internetforbindelsen.

  • Miele App:

    Kontrollér forbindelsen, og gendan den, fx ved at spore produktets status i Miele App.

    Se forbindelsesstatus sådan:

    • Åbn Miele App.

    • Vælg det ønskede produkt under “Produkter”.

      Hvis der ikke er nogen forbindelse, vil dette blive vist.

  • Wi-fi-forbindelsesstyrke:

    Sørg for tilstrækkelig wi-fi-forbindelsesstyrke, fx via FoodView i Miele App.

Åbn og luk ovndøren for at starte en ny madidentificering.

Hvis genkendelse stadig ikke er mulig, skal du kontrollere, om softwareopdateringer eller modulopdateringer er tilgængelige til din ovn:

  • Åbn “Indstillinger” i menuen.

  • Installer tilgængelige opdateringer.

  • Kontrollér i Miele App, om der er nogen tilgængelige modulopdateringer.

  • Installer tilgængelige modulopdateringer.

  • Kontrollér, om der ved ELP ID vises en værdi større end eller lig med 05165 V5432 og ved XKM ID en værdi større end eller lig med 36097. Smart Food ID understøttes med disse versioner.

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen