SoegFind en butik
Hjælp tilOvne

Hvad sker der med Smart Food ID (SFID), hvis min ovn nulstilles til “fabriksindstillinger” eller tilsluttes igen?

Hvad sker der med Smart Food ID (SFID), hvis min ovn nulstilles til “fabriksindstillinger” eller tilsluttes igen?

Når du har nulstillet ovnens indstillinger til “fabriksindstillingerne”, skal du tilslutte ovnen til din Miele App igen.

De aktiverede eller købte digitale Smart Features er knyttet til din konto i Miele App og synkroniseres automatisk med din ovn. Synkroniseringen kan tage nogle minutter.

De aktiverede eller købte digitale Smart Features er derefter tilgængelige igen.

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen