SoegFind en butik
Hjælp tilApp

Push-beskeder ikke modtaget eller modtaget flere gange

Du modtager ingen eller flere push-beskeder på din smartphone/tablet. Hvorfor leveringen af push-beskeder ikke fungerer som forventet i mellemtiden, er svært at bedømme på afstand.

Push-beskeder til Miele App er deaktiveret.

Kontroller, om du generelt har tilladt push-beskeder til Miele App.

  • På Apple-enheder: Gå til Indstillinger > Beskeder > Miele App på din smartphone, og aktiver indstillingen Tillad Beskeder.

  • På Android-enheder: Gå til Indstillinger > Meddelelser > Miele App på din smartphone, og aktiver indstillingen Tillad meddelelser.

Du bør nu modtage  push-meddelelser som sædvanligt.

Beskeder i Miele App deaktiveret

Kontroller, om du har aktiveret push-beskeder under indstillinger i Miele App, ved at følge nedenstående trin i Miele App:

Vælg i fanen Start i Miele App det produkt, som du ønsker push-meddelelser til.

Åbn enhedens indstillinger ved at trykke på tandhjulet.

Derefter kan du gå til Meddelelser og vælge Status eller Fejl.

Hvis begge indstillinger allerede er aktiveret, skal du fravælge indstillingerne og aktivere dem igen. Udfør dette trin 2 gange.

Du bør nu modtage  push-meddelelser som sædvanligt.

Forældet adgangskode

Adgangskoden kan være forældet. Ændr password i Miele App eller bestil et nyt password via funktionen Glemt password i Miele App.

Log af Miele App.

Slet alle data/cachen fra Miele App.

Afinstaller Miele App.

Download Miele App igen, og log på.

Accepter alle spørgsmål i Miele App.

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen