SoegFind en butik
Hjælp tilApp

Produkt ikke forbundet til Miele App efter opdatering

Produktet er ikke længere forbundet med Miele App efter en opdatering.

Sikkerhedsnøglen er ugyldig eller udløbet.

Den sikre forbindelse mellem dit netværksforbundne Miele-produkt og Miele-server er blevet afbrudt eller er blevet ugyldig.

Opret en ny forbindelse. Gør sådan:

  1. Log ud manuelt i Miele App via Profil > Profilindstillinger > Log ud....

  2. Log ind igen via Login/Tilmeld > Login.

Når du logger ind igen, fornyes sikkerhedsnøglen, og Miele-produktet vises igen i Miele App.

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen