SoegFind en butik
Hjælp tilApp

Fejlkode 3.7.17 (.200) Tilføjelse af Miele-produkt mislykkedes

Tilføjelse af Miele-produktet i Miele App mislykkedes med fejlkode 3.7.17 (.200).

Wi-fi-signalets styrke på husholdningsproduktets opstillingssted er utilstrækkelig.

Sørg for, at signalet fra dit wi-fi-netværk er tilstrækkeligt stærkt på det sted, hvor husholdningsproduktet er installeret.

Portene i routeren eller standardgatewayen er blokerede.

Bemærk systemkravene for netværksforbundne Miele-produkter, og sørg for, at portene 80, 443, 53 og 5353 er åbne.

Systemkravene findes på Mieles hjemmeside i serviceassistenten under Miele@home > Miele App > Systemkrav til wi-fi.

Der anvendes en alternativ DNS-server i netværket, fx CloudFlare (1.1.1.1; 1.1.1.2).

Brug din internetudbyders DNS-server og indtast denne i din router.

Efter at Mieles husholdningsprodukt er blevet tilføjet til Miele App, kan IP-adressen på DNS-serveren i routeren ændres til en alternativ DNS-server.
Skift manuelt husholdningsproduktets DNS-server til udbyderen i Miele App: Tryk på Miele-produktet i oversigten over enheder > Tryk på > Tryk på netværk > Aktivér manuel netværkskonfiguration > Netværksindstillinger.

DNS-reklameblokeringsværktøjer eller privatlivsapps køres samtidig med Miele App på den mobile enhed. Disse apps forhindrer, at Miele App kan fungere korrekt.

Før du tilføjer et nyt Miele-produkt i Miele App, skal du midlertidigt slukke for alle DNS-reklameblokkere eller privatlivsapps.

Miele-produktet har allerede været tilsluttet til Miele App. Produktet blev ikke slettet korrekt i appen. Ny tilføjelse forårsager fejlkode 3.7.17(.200).

Ret henvendelse til Miele Service.

En firewall anvendes i netværksinfrastrukturen.

Konfigurér firewall sådan, at Miele-produktet må kommunikere.

Der bruges en wi-fi-børnesikring eller en tidsbegrænsning for brug af wi-fi.

Konfigurér wi-fi sådan, at Miele-produkter må kommunikere ubegrænset.

Der anvendes en MESH-netværksinfrastruktur.

Der kan opstå problemer med kombinationer af routere/repeatere fra forskellige producenter.
Konfigurer MESH-netværkets opsætning som angivet af producenten.

“Nyligt tilføjede netværksdeltagere” har ikke adgang til internettet.

Konfigurer routeren, så “nytilkomne netværksdeltagere” har adgang til internettet.

Der foreligger en teknisk fejl.

Kontakt Miele Service, hvis fejlen fortsat er der, eller book en reparation direkte online.

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen