Wi-fi-signalets styrke på husholdningsproduktets opstillingssted er utilstrækkelig.
Sørg for, at signalet fra dit wi-fi-netværk er tilstrækkeligt stærkt på det sted, hvor husholdningsproduktet er installeret.
Tilføjelse af Miele-produktet i Miele App mislykkedes med fejlkode 3.7.17 (.200).
Sørg for, at signalet fra dit wi-fi-netværk er tilstrækkeligt stærkt på det sted, hvor husholdningsproduktet er installeret.
Bemærk systemkravene for netværksforbundne Miele-produkter, og sørg for, at portene 80, 443, 53 og 5353 er åbne.
Systemkravene findes på Mieles hjemmeside i serviceassistenten under Miele@home > Miele App > Systemkrav til wi-fi.
Brug din internetudbyders DNS-server og indtast denne i din router.
Efter at Mieles husholdningsprodukt er blevet tilføjet til Miele App, kan IP-adressen på DNS-serveren i routeren ændres til en alternativ DNS-server.
Skift manuelt husholdningsproduktets DNS-server til udbyderen i Miele App: Tryk på Miele-produktet i oversigten over enheder > Tryk på > Tryk på netværk > Aktivér manuel netværkskonfiguration > Netværksindstillinger.
Før du tilføjer et nyt Miele-produkt i Miele App, skal du midlertidigt slukke for alle DNS-reklameblokkere eller privatlivsapps.
Ret henvendelse til Miele Service.
Konfigurér firewall sådan, at Miele-produktet må kommunikere.
Konfigurér wi-fi sådan, at Miele-produkter må kommunikere ubegrænset.
Der kan opstå problemer med kombinationer af routere/repeatere fra forskellige producenter.
Konfigurer MESH-netværkets opsætning som angivet af producenten.
Konfigurer routeren, så “nytilkomne netværksdeltagere” har adgang til internettet.
Kontakt Miele Service, hvis fejlen fortsat er der, eller book en reparation direkte online.