SoegFind en butik
Hjælp tilApp

Produkter vises ikke i appen

Miele-produkterne vises ikke i Miele App.

Du har oprettet forskellige brugerkonti på dine mobile enheder.

Der anvendes flere mobile enheder på dit hjemmenetværk (smartphones, tablets).

Log på med samme brugerkonto på alle mobile enheder.

Ikke komplet elektronisk typeskilt (fabrikationsnummer).

For at kunne kontrollere det elektroniske typeskilt på husholdningsproduktet skal smartphonen/tabletten være forbundet med Miele-produktets access point (produktets eget wi-fi). Afhængig af husholdningsprodukt, produktets udstyr og softwareversion kan navigationen i menuen afvige.

Forklaring på symboler

Arbejdstrin på enheden

Arbejdstrin i Miele App

Arbejdstrin på smartphone, tablet osv.

Start Miele-produktets Access-Point. Prøv en af følgende muligheder for dette.

  • Mulighed 1:

    • Indstillinger > Miele@home > Opsætning > Vælg forbindelsesmetode via APP.

    Resultat: Miele-produktet starter eget access point i 30 minutter.

  • Mulighed 2:

    • Nulstil modul, se punkt Kommunikationsmodul XKM3100W - genstart og gendan fabriksindstillinger.

    • Tænd for husholdningsproduktet.

    • Vælg Indstillinger > Netværk.

    Resultat: Miele-produktet starter eget access point i 30 minutter.

  • Mulighed 3:

    • Nulstil modul, se punkt Kommunikationsmodul XKM3100W - genstart og gendan fabriksindstillinger.

    Resultat: Miele-produktet starter eget access point i 30 minutter.

Vælg Indstillinger > Wi-fi > Miele-produktets wi-fi.

  • Navnet på husholdningsproduktets wi-fi er altid: Miele@home-produkttype, fx Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Hvis produkttypen ikke vises korrekt, er det elektroniske typeskilt ikke udfyldt korrekt. Det elektroniske typeskilt skal i dette tilfælde af Mieles servicetekniker. Kontakt Miele Service.

Opret forbindelse til husholdningsproduktet ved hjælp af serienummeret på typeskiltet.

Afbryd forbindelsen til produktets eget access point, og slet eller ignorer access point.

Nulstil modul igen, se punkt Kommunikationsmodul XKM3100W - genstart og gendan fabriksindstillinger.

Kundedata er blevet ændret.

Log af Miele App.

Log på Miele App igen med din adgangskode.

Hjemmenetværkets identifikator (gruppe-ID) matcher ikke andre enheder på din brugerkonto.

Nulstil netværksindstillingerne på produktet.

Forbind (pair) produktet igen.

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen