Du har oprettet forskellige brugerkonti på dine mobile enheder.
Log på med samme brugerkonto på alle mobile enheder.
Miele-produkterne vises ikke i Miele App.
Log på med samme brugerkonto på alle mobile enheder.
Start Miele-produktets Access-Point. Prøv en af følgende muligheder for dette.
Mulighed 1:
Indstillinger > Miele@home > Opsætning > Vælg forbindelsesmetode via APP.
Resultat: Miele-produktet starter eget access point i 30 minutter.
Mulighed 2:
Nulstil modul, se punkt Kommunikationsmodul XKM3100W - genstart og gendan fabriksindstillinger.
Tænd for husholdningsproduktet.
Vælg Indstillinger > Netværk.
Resultat: Miele-produktet starter eget access point i 30 minutter.
Mulighed 3:
Nulstil modul, se punkt Kommunikationsmodul XKM3100W - genstart og gendan fabriksindstillinger.
Resultat: Miele-produktet starter eget access point i 30 minutter.
Vælg Indstillinger > Wi-fi > Miele-produktets wi-fi.
Navnet på husholdningsproduktets wi-fi er altid: Miele@home-produkttype, fx Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Hvis produkttypen ikke vises korrekt, er det elektroniske typeskilt ikke udfyldt korrekt. Det elektroniske typeskilt skal i dette tilfælde af Mieles servicetekniker. Kontakt Miele Service.
Opret forbindelse til husholdningsproduktet ved hjælp af serienummeret på typeskiltet.
Afbryd forbindelsen til produktets eget access point, og slet eller ignorer access point.
Nulstil modul igen, se punkt Kommunikationsmodul XKM3100W - genstart og gendan fabriksindstillinger.
Log af Miele App.
Log på Miele App igen med din adgangskode.
Nulstil netværksindstillingerne på produktet.
Forbind (pair) produktet igen.