SoegFind en butik
Hjælp til

App

App

Produkter vises ikke i appen

Miele-produkterne vises ikke i Miele App.

Du har oprettet forskellige brugerkonti på dine mobile enheder.

Der anvendes flere mobile enheder på dit hjemmenetværk (smartphones, tablets).

Log på med samme brugerkonto på alle mobile enheder.

Ikke komplet elektronisk typeskilt (fabrikationsnummer).

For at kunne kontrollere det elektroniske typeskilt på husholdningsproduktet skal smartphonen/tabletten være forbundet med Miele-produktets access point (produktets eget wi-fi). Afhængig af husholdningsprodukt, produktets udstyr og softwareversion kan navigationen i menuen afvige.

Mulighed 1: Åbn wi-fi på husholdningsproduktet Ekstra tilbehør 1

  •  Indstillinger > Miele@home > Opsætning > Vælg forbindelsesmetode via APP.

Miele-husholdningsproduktets wi-fi åbnes.

Mulighed 2: Åbn wi-fi på husholdningsproduktet Ekstra tilbehør 2

  •  Vælg Indstillinger > Netværk.

Miele-husholdningsproduktets wi-fi åbnes.

Mulighed 3: Nulstil XKM3100W wi-fi-modulet:

  1.  Tænd for Miele-husholdningsproduktet.

  2.  Menu Indstillinger > Miele@home > Modulindstillinger > Start modulhandling > Vælg Genstart + Fabriksindstillinger.

    Kommunikationsmodulet XKM3100W genstarter og åbner husholdningsproduktets wi-fi i 30 min.

  3.  Sluk for Miele-husholdningsproduktet, og tænd det igen.

  4.  Vælg Indstillinger > Netværk.

Miele-husholdningsproduktets wi-fi åbnes.

Mulighed 4: Nulstil XKM3100W wi-fi-modulet (se ovenfor) uden trin 3 og 4.

Miele-husholdningsproduktets wi-fi åbnes.

 Indstillinger > Wi-fi > Tryk på Miele husholdningsprodukt wi-fi.

  • Navnet på husholdningsproduktets wi-fi er altid: Miele@home-produkttype, fx Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Hvis husholdningsproduktets wi-fi ikke vises, skal du kontrollere wi-fi-signalstyrken på husholdningsproduktets opstillingssted.

    Hvis produkttypen ikke vises korrekt, er det elektroniske typeskilt ikke udfyldt korrekt. Det elektroniske typeskilt skal i dette tilfælde rettes af Mieles servicetekniker. Kontakt Miele Service.

  • Hvis navnet på husholdningsproduktets wi-fi svarer til ovenstående skema, skal du fortsætte med de følgende trin.

 Opret forbindelse til husholdningsproduktets wi-fi: Indtast Miele-husholdningsproduktets serienummer som adgangskode til husholdningsproduktets wi-fi i forespørgslen.

  • Hvis forbindelsen er etableret, er det elektroniske typeskilt i orden.

  • Hvis der trods korrekt indtastning ikke kunne oprettes forbindelse, er det elektroniske typeskilt ikke udfyldt korrekt. Det elektroniske typeskilt skal i dette tilfælde rettes af Mieles servicetekniker. Kontakt Miele Service.

 Afbryd forbindelsen til husholdningsproduktets wi-fi, og slet eller ignorér husholdningsproduktets wi-fi.

 Nulstil XKM3100W wi-fi-modulet, se ovenfor.

Kundedata er blevet ændret.

Log af Miele App.

Log på Miele App igen med din adgangskode.

Hjemmenetværkets identifikator (gruppe-ID) matcher ikke andre enheder på din brugerkonto.

Nulstil netværksindstillingerne på produktet.

Forbind (pair) produktet igen.

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen