Du har oprettet forskellige brugerkonti på dine mobile enheder.
Log på med samme brugerkonto på alle mobile enheder.
Miele-produkterne vises ikke i Miele App.
Log på med samme brugerkonto på alle mobile enheder.
Mulighed 1: Åbn wi-fi på husholdningsproduktet Ekstra tilbehør 1
Indstillinger > Miele@home > Opsætning > Vælg forbindelsesmetode via APP.
Miele-husholdningsproduktets wi-fi åbnes.
Mulighed 2: Åbn wi-fi på husholdningsproduktet Ekstra tilbehør 2
Vælg Indstillinger > Netværk.
Miele-husholdningsproduktets wi-fi åbnes.
Mulighed 3: Nulstil XKM3100W wi-fi-modulet:
Tænd for Miele-husholdningsproduktet.
Menu Indstillinger > Miele@home > Modulindstillinger > Start modulhandling > Vælg Genstart + Fabriksindstillinger.
Kommunikationsmodulet XKM3100W genstarter og åbner husholdningsproduktets wi-fi i 30 min.
Sluk for Miele-husholdningsproduktet, og tænd det igen.
Vælg Indstillinger > Netværk.
Miele-husholdningsproduktets wi-fi åbnes.
Mulighed 4: Nulstil XKM3100W wi-fi-modulet (se ovenfor) uden trin 3 og 4.
Miele-husholdningsproduktets wi-fi åbnes.
Indstillinger > Wi-fi > Tryk på Miele husholdningsprodukt wi-fi.
Navnet på husholdningsproduktets wi-fi er altid: Miele@home-produkttype, fx Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Hvis husholdningsproduktets wi-fi ikke vises, skal du kontrollere wi-fi-signalstyrken på husholdningsproduktets opstillingssted.
Hvis produkttypen ikke vises korrekt, er det elektroniske typeskilt ikke udfyldt korrekt. Det elektroniske typeskilt skal i dette tilfælde rettes af Mieles servicetekniker. Kontakt Miele Service.
Hvis navnet på husholdningsproduktets wi-fi svarer til ovenstående skema, skal du fortsætte med de følgende trin.
Opret forbindelse til husholdningsproduktets wi-fi: Indtast Miele-husholdningsproduktets serienummer som adgangskode til husholdningsproduktets wi-fi i forespørgslen.
Hvis forbindelsen er etableret, er det elektroniske typeskilt i orden.
Hvis der trods korrekt indtastning ikke kunne oprettes forbindelse, er det elektroniske typeskilt ikke udfyldt korrekt. Det elektroniske typeskilt skal i dette tilfælde rettes af Mieles servicetekniker. Kontakt Miele Service.
Afbryd forbindelsen til husholdningsproduktets wi-fi, og slet eller ignorér husholdningsproduktets wi-fi.
Nulstil XKM3100W wi-fi-modulet, se ovenfor.
Log af Miele App.
Log på Miele App igen med din adgangskode.
Nulstil netværksindstillingerne på produktet.
Forbind (pair) produktet igen.