SoegFind en butik
Hjælp tilApp

Fejlkode 500 i Miele App

Fejlkode 500 vises i Miele App

Miele App kan ikke få forbindelse til produktet.

Fejlkode 500 betyder, at Miele App forsøger at få adgang til husholdningsproduktet. Husholdningsproduktet er dog ikke tilgængeligt fra et netværk (f.eks. ingen wi-fi-forbindelse, eller produktet slukket).

Kontroller, om routerens wi-fi er aktiveret. Mange routere har en lysdiode, der viser status for wi-fi.

Kontroller, om der er forbindelse mellem dit produkt og din wi-fi.

Kontroller wi-fi-forbindelsen på Miele-produktets display.

Genopret om nødvendigt wi-fi-forbindelsen mellem dit Miele-produkt og dit trådløse netværk.

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen