SoegFind en butik
Hjælp tilApp

Fejlkode 2.1.24/Forbindelsesfejl

Din smartphone har mistet forbindelsen til dit Miele-produkt. Miele App viser meddelelsen Forbindelsesfejl og fejlkoden 2.1.24.

Wi-fi bruger længere tid end forventet til at blive åbnet.

Vent nogle sekunder.

Vælg Forsøg igen.

Forbindelsen kan af ukendte årsager ikke etableres, selv om wi-fi er aktiv.

Vælg Alternativ forbindelse.

  • Følg instruktionerne i appen for at oprette manuel forbindelse til husholdningsproduktets wi-fi.

  • Android: Vent, indtil Miele-produktet vises på wi-fi-listen med valgmuligheder. Vælg Miele-produktets wi-fi.

Den mobile enhed er uden for rækkevidde af produktets wi-fi.

Reducér afstanden mellem husholdningsproduktet og den mobile enhed.

  • Bemærk: Sørg for, at du ikke holder den mobile enhed direkte mod Miele-produktet.

Vælg Forsøg igen.

Enhedens wi-fi er ikke aktiveret eller allerede slået fra (enhed er på standby).

Vælg Tilpas tilstand i Miele App.

Gå tilbage til begyndelsen af netværksprocessen.

Aktivér produktets wi-fi, og følg instruktionerne i appen.

Serienummeret på husholdningsproduktet blev ikke genkendt.

Vælg Tilpas nummer.

Indtast serienummeret manuelt. Du finder det 8- eller 9-cifrede serienummer på typeskiltet efter skråstregen.

Den mobile enhed er allerede i netværkstilslutning med husholdningsproduktet.

Den mobile enhed kender allerede enhedens wi-fi og adgangskoden (dvs. husholdningsproduktets serienummer) før parring og har gemt det som et gyldigt wi-fi-netværk.

Til Android:
En liste over gemte/kendte wi-fi-netværk kan findes i wi-fi-indstillingerne på den mobile enhed.

Slet alle kendte wi-fi-netværk, der begynder med “Miele”.

Gentag derefter registreringsforløbet.

Til iOS:
I wi-fi-indstillingerne på nogle Apple-enheder er der ingen “Liste over kendte/gemte wi-fi-netværk”.

Produktets wi-fi skal startes, så forbindelsen til Miele-produktets wi-fi bliver synlig under wi-fi-indstillingerne.

Klik på “i” efter positionen på listen.

Vælg der Ignorér dette netværk.

App-styret forbindelsessti fører ikke til resultat.

Hvis ovenstående trin ikke fører til succes, skal du prøve en anden forbindelsesmetode.

Tilslut dit produkt til din router direkte via WPS uden først at gå gennem Miele App.

Når routeren og husholdningsproduktet viser, at du har forbindelse, skal du starte Miele App.

Husholdningsproduktet vil så allerede blive vist i appen, og du kan integrere det ved at vælge Tilføj.

Hvis forbindelsen ikke oprettes uden Miele App, kan der være en fejl i netværksindstillingen.

Brugsanvisning

Brugsanvisning

Her finder du brugsanvisningerne til dine Miele-produkter
Læs mere
Bestil servicebesøg

Bestil servicebesøg

Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøg
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen