Wi-fi bruger længere tid end forventet til at blive åbnet.
Vent nogle sekunder.
Vælg Forsøg igen.
Din smartphone har mistet forbindelsen til dit Miele-produkt. Miele App viser meddelelsen Forbindelsesfejl og fejlkoden 2.1.24.
Vent nogle sekunder.
Vælg Forsøg igen.
Vælg Alternativ forbindelse.
Følg instruktionerne i appen for at oprette manuel forbindelse til husholdningsproduktets wi-fi.
Android: Vent, indtil Miele-produktet vises på wi-fi-listen med valgmuligheder. Vælg Miele-produktets wi-fi.
Reducér afstanden mellem husholdningsproduktet og den mobile enhed.
Bemærk: Sørg for, at du ikke holder den mobile enhed direkte mod Miele-produktet.
Vælg Forsøg igen.
Vælg Tilpas tilstand i Miele App.
Gå tilbage til begyndelsen af netværksprocessen.
Aktivér produktets wi-fi, og følg instruktionerne i appen.
Vælg Tilpas nummer.
Indtast serienummeret manuelt. Du finder det 8- eller 9-cifrede serienummer på typeskiltet efter skråstregen.
Til Android:
En liste over gemte/kendte wi-fi-netværk kan findes i wi-fi-indstillingerne på den mobile enhed.
Slet alle kendte wi-fi-netværk, der begynder med “Miele”.
Gentag derefter registreringsforløbet.
Til iOS:
I wi-fi-indstillingerne på nogle Apple-enheder er der ingen “Liste over kendte/gemte wi-fi-netværk”.
Produktets wi-fi skal startes, så forbindelsen til Miele-produktets wi-fi bliver synlig under wi-fi-indstillingerne.
Klik på “i” efter positionen på listen.
Vælg der Ignorér dette netværk.
Tilslut dit produkt til din router direkte via WPS uden først at gå gennem Miele App.
Når routeren og husholdningsproduktet viser, at du har forbindelse, skal du starte Miele App.
Husholdningsproduktet vil så allerede blive vist i appen, og du kan integrere det ved at vælge Tilføj.
Hvis forbindelsen ikke oprettes uden Miele App, kan der være en fejl i netværksindstillingen.