AGB

Reparationsbetingelser

1. Reklamationsret:
Reklamationsretten gælder i to år fra købsdato, jvf. købelovens bestemmelser.
Reklamationsretten dækker fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved produktets normale brug i købers private husholdning. Ved servicebesøg skal der foreligge dokumentation for købsdatoen.
Reklamationsretten dækker ikke fejl og skader, der er opstået ved fejlbetjening, misbrug, mangelfuld vedligeholdelse, fejlagtig indbygning, opstilling eller tilslutning, spændingsvariationer eller andre elektriske forstyrrelser eller ved reparationer, der er udført af andre end Miele A/S. Skader og fejl, som Miele kan godtgøre skyldes andre udefrakommende årsager dækkes heller ikke.

Vi anbefaler, at du kigger i manualen før du bestiller servicebesøg. Her er en del gode råd om fejl, som du selv kan afhjælpe

2. Pris:
Et servicebesøg koster som minimum kr. 972,25. Dette beløb dækker grundbeløb samt den første halve arbejdstime. Dertil kommer eventuelle reservedele samt yderligere tid, hvis det er påkrævet.

3. Transportskader:
Har du fået et nyt produkt, som er skadet under transporten med 3. part, skal du omgående rette henvendelse til den forhandler, produktet er købt hos.

4. Betalingsbetingelser:
Betalingsbetingelserne er 8 dage netto.

5. Reklamation:
Reklamation på udført arbejde skal ske til Miele A/S så hurtigt som muligt og senest 5 arbejdsdage efter reparationen er udført.