90 dages pengene-retur-garanti

Forårsrengøring!

90 dages pengene-retur-garanti

Så er forårssolen her endelig, men med den afsløres også selv de mindste støvkorn. Det er med andre ord blevet tid til forårsrengøring! Og lige nu giver Miele dig 90 dages pengene-retur-garanti ved køb af en valgfri støvsuger.

Har du brug for hjælp til at vælge den støvsuger, der er den rigtige for dig, kan du få hjælp i vores produktrådgiver.

Køb og prøv
Køb din Miele-støvsuger i kampagneperioden på vores webshop eller i Miele Experience Center i Glostrup eller Århus, og prøv den i 90 dage derhjemme.

Kampagneperiode: 02.03.2023 til 09.04.2023 (sidste købsdato).

Sådan udnytter du din retur-garanti
• Hvis du ønsker at returnere støvsugeren og få pengene retur, bedes du udfylde vores kontaktformular senest 90 dage efter dit køb.
• Scan din faktura eller tag et billede af den, så alt er læseligt.
• Klik på "Vælg fil" og upload din faktura. Klik herefter “Send”.

Tilbagebetaling
Dine informationer verificeres.
• Miele kontakter dig med henblik at træffe aftale omkring returneringen af støvsugeren.
• Når støvsugeren er returneret, modtager du pengene retur på din konto senest fire uger efter.

 

Miele Experience Center i Glostrup

Miele Experience Center i Århus

Kampagnevilkår

Kontaktformular til returnering af støvsuger

 

Kampagnevilkår - 90 dages pengene-retur-garanti

Kampagnen ”90 dages pengene-retur-garanti” gælder for alle Miele støvsugere (C1, C2, C3, Boost, Blizzard, Scout RX3, Triflex HX1/HX2)

Alle deltagere skal være over 18 år. Kampagnen gælder kun for nye produkter, der er købt af private forbrugere på miele.dk eller i Miele Experience Center i Aarhus eller Glostrup. Den gælder ikke for produkter, der sælges direkte af en Miele-forhandler, privatpersoner, via private reklamer eller via Miele Outlet. Distributører, forhandlere og personale, der sælger gennem Miele, er ikke omfattet af kampagnen og må ikke deltage på vegne af deres kunder.

Kampagnen ”90 dages pengene-retur-garanti” er gyldig fra 02.03.2023 til 09.04.2023. Sidste købsdato er 09.04.2023, og det er datoen på kvitteringen, der gælder. Kravet om tilbagebetaling skal ske senest 90 dage efter købsdatoen. For køb foretaget den 09.04.2023 er sidste dag for indsendelse af oplysninger om tilbagebetaling den 08.07.2023. Tilbagebetalingen foretages i henhold til prisen på kvitteringen, hvor støvsugerens modelbetegnelse og pris skal være tydeligt angivet. Andre omkostninger såsom leveringsomkostninger, installationsomkostninger, forsikring osv. er ikke omfattet af kampagnen og vil derfor ikke blive refunderet. Betalingen foretages kun direkte af Miele til konti i Danmark.

Produkter kan kun returneres inden for Danmarks grænser.

Miele afholder udgifterne til returfragten og vælger forsendelsesmetode.

Følgende betingelser skal være opfyldt, for at produktet kan returneres til Miele:
- Produktet skal returneres i originalemballagen.
- Alt medfølgende tilbehør skal returneres sammen med støvsugeren.
- Produktet må ikke være i stykker og skal returneres rent og må ikke vise tegn på andet ud over almindeligt brugsslid.

Returnering 

Hvis du ønsker at returnere produktet inden for rammerne af kampagnen "90 dages pengene-retur-garanti", skal du udfylde kontaktformularen med de nødvendige oplysninger (adresse, telefonnummer, bankkonto, produktmodelbetegnelse og serienummer), uploade en kopi af den originale købskvittering og indsende dine oplysninger senest 90 dage efter købsdatoen. Miele vil derefter kontakte dig for at arrangere returneringen. Tilbagebetaling sker inden for 4 uger. 

Alternativt kan du returnere dit produkt til Miele Experience Center i Glostrup eller Aarhus. Den samme kontaktformular skal udfyldes ved returnering i butikken. Tilbagebetaling sker inden for 4 uger.

Vigtigt: Brug originalemballagen til returneringen.

Til top